E -20.39

Sitter just nu och pratar med Mickan, älskar dig så jävla mycket vännen ♥ Alltid vi. Vi klarar allt. Lämnar dig aldrig och hoppas att du inte lämnar mig. Så sjukt snygg vän jag ha för den delen.

Är nyduschad,fräsch och har haft ansiktsmask! Härligt värre. Ska snart ta reda på alla kläder jag har på mitt golv,dammsuga och bädda rent i sängen.
När jag kom hem från gbo så bakade jag och mamma saffransbröd och mjukapepparkakor. Så nu har vi massor i frysen haha,mums.
Men nu ska jag väl snart sätta igång med att städa snart, först ta lite kort på adventsstaken och lägga upp på min fotoblogg så ni kan kolla in där sen.
Så länge får ni 2suddiga och dåliga mobilbilder sen imorse!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback