E -20.41


Förtillfället sitter jag här och är super glad och pepp,tuggar tuggummi och kollar runt.
Kollade nyss på videor från musikcafét som va uppe på fb, super duktiga allihopa!


Blev föresten inte att jag red idag, vi hann inte så får göra det någon annan dag i veckan. Istället gjorde jag en hamburgare och la mig i soffan och kollade på film sen somnade jag i 1h. Riktigt skönt var det.
Sen kollade jag på några fler filmer,va ute med hunden,nördade fb och eldade.
Nu ska jag väl kolla runt lite,prata på skype sen gå med hunden en sväng. Så skriver senare och ska försöka fixa något mer inlägg än bara vardag sen.
Använder ju nästan bara den kategorin, aja later! 

Mamma hade köpt tuggummi till mig igår, mumma!

Btw... kände för att vara riktigt seriös idag ;) Mysigt att mitt tuggummi syns på andra bilden också haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback