E -20.47


Ja somsagt, idag är det dan före dopparedagen! :)

Hade ställt klockan på 10.40 imorse så gick upp och åt frukost,fixade mig sen åkte jag och min bror in till stan.. vi fick skjuts in av min moster istället.
Köpte julklappar till pappa,mamma och en av mina kusiner. Sen gick vi runt och kikade lite, roligt var det iallafall haha :) Sen drog han hem efter en timme.
Och jag träffade mamma så vi gick runt och fixade julklappar åt min mista kusin och kollade lite annat.
Fick även ett par skitsnygga jeans från Ginatricot med usaflaggan på låren i julklapp. Vet dock inte om jag ska ha kvar dom... vi får se hur dom sitter på.

Sen efter stan åkte vi till willys och handlade massa mat. Och sen hem och byta om.. sen gick vi upp till morfar och käkade julmat och glass osvosv. med släkten. Riktigt roligt och mysigt.
Nu ska jag plocka ihop på rummet tänkte jag, hör av mig senare!

Så jäkla trött haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback