E -21.42

Förlåt att jag inte skrivit något idag... men jag vaknade 12.30 av att Mickan skickade sms. Så jag gick upp och drack oboy sen gjorde jag mig i ordning och drog ner på konfa.
Va där från 14.30-16.30 och när jag kom hem så gjorde jag julgodis,kollade på julkalendern och sen drog jag upp till stallet och red. Första gången och och min moster kunde rida tillsammans. För vi håller på att rida in Hervar, min moster red på Hervar och jag på Falki. Och det gick super duper bra! :) Är så glad.

Nu ska jag prata lite på skype,chatta på fb och ja... vi får väl se vad som händer sen.
Ska iallafall ta en dusch om ett tag för ska åka till stan imorgon och köpa julklappar med min bror sen när vi kommer hem ska vi till min morfar och fira jul. MYS


Älskar dig. Att veta att jag har dig vid min sida gör mig så jävla glad. Tack för alla gånger du hjälp mig Mickan. Du betyder så mycket för mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback