E -22.00

Hade super roligt och mysigt på stan!
Jag och min moster åkte ner till gbo och bytte bil och åkte med min andra moster och min halv faster in till stan. Och vi gick direkt till underverket och fick hjälp med underkläder. Jag fick skit snygga!
Och när vi va klara gick vi till o'learys och käka 3rätters, grymt gott. Först delade vi 4 på kyckling wingar sen åt vi en varsinn stor hamburgare dock orkade ingen äta upp den. Sen efter ett tag åt vi glass till efterrätt.
Kom hem runt 8 och då hjälpte jag till att julpynta hemma och klä julgranen :) Så nu är det massa julkänslor inuti mig haha! Älskar julen.

Nu ska jag prata lite på skype med massa personer.
Skriver mer sen, hugs ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback