E -22.40


Ska strax borsta tänderna,platta håret .. ja det gamla vanliga!
Ska bara kolla lite grejer på datorn först tänkte jag, chattar just nu och lyssnar på musik.. såndär bra musik som man får massa minnen av. Men blir samtidigt ledsen för man tänker tillbaka på en tid.
Men jag mår förtillfället bra! Trött på skolan men vi har ju somsagt jullov snart :)


Imorgon efter skolan ska jag åka till stan med mina mostrar och min ''låtsas'' faster. Jag och mina mostrar ska få välja ut julklappar på underverket och sen gå och äta. Kommer nog hem runt 20.30 eller något sånt.
Men jag skriver iallafall så fort jag kommit hem. Godnatt på er era fina ♥

Ser jätte trött ut haha


Kommentarer
Postat av: eliin

Sv; Jag vet faktiskt inte hihi :)

2011-12-14 @ 23:13:24
URL: http://elinsundvikk.blogg.se/
Postat av: eliin

Sv; Jag vet faktiskt inte hihi :)

2011-12-15 @ 20:55:27
URL: http://elinsundvikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback