E -23.39

Hej och förlåt mig så hemsk mycket att jag inte hört av mig!
Men i söndags natt fick vi magsjuka här hemma och jag blev smittad på morgonen. Men Satt och pratade i skype tills på kvällen och sen började jag svettas osv. Och värsta kräkattackerna.. usch!
Låg i sängen i 2 dagar och 2 nätter utan att röra mig.. mådde piss rent ut sagt! Sen igår gick jag ner och tog en dusch och hamnade framför tvn. Sov där inatt,obekvämt och inte så mycket sömn.

Nu mår jag iallafall mycket bättre och ska prata lite på skype sen sova.
Får se hur morgondagen blir... väldigt lugn tror jag för kan inte äta riktigt och har ont i magen för det.
Har iallafall riktigt bra planer på nyår med Mickan! ♥
Skriver mer imorgon för nu ska jag prata lite osv.... hejdå,sovgott....typ...


Sen julafton! MYS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback