E -23.39

Det här får bli sista inlägget innan julafton vilket är om 20min,wwweeeiii! :)
Ska ta och tvätta bort sminket,borsta tänderna och sen krypa ner i sängen.
Imorgon ska jag gå upp runt 9, äta frukost,mysa och öppna paket! :)
Sen någongång drar min familj till min mormor och firar lite där med min ena moster och hennes familj! Kommer verkligen bli super mysigt.

Ska försöka höra av mig innan jag åker till min mormor imorgon, men blir riktigt dålig bloggning imorgon skulle jag tro men jag ska försöka fixa bloggningen efter jul.
Ska nämligen till min farmor och farfar och fira med massa andra den 25. Vi firar tre dagar på rad i våran släkt.. den 23,24 och 25.

Hoppas ni står ut iallafall. Ni får ha en riktigt bra jul! Godnatt


Två st favoriter sen förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback