M-21.34


Är det som står på schemat!
Kom hem 4 idag så har mest tagit det lugnt nu på kvällen, igår åkte vi ju som sagt 8 och när vi kom ner mötte vi upp syrran sen luncha vi på pizza hut, mums! Sen gav vi oss ut i olika affärer för att handla julklappar. Köpte åt Sabbe och pappa så har några kvar.. Får ta det här hemma en annan dag.
Sen åkte vi och handlade innan vi myste hemma hos Johanna. Kom väl i säng 3 kanske efter mycket prat och skratt!
Lagomt skönt när man vaknar på morgonkvisten av att de är iskallt och Sabbe tagit mitt täcke så hon har både mitt och sitt. Sen när man försöker ta tillbaka det så håller hon stenhårt i det i sömnen. Så tillslut lyckades jag efter en liten "dragkamp" ta hennes! haha ♥
Nej nu ska jag träna så hör av mig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback