M-20.15

Godkväll! töntigt de lät...
Vaknade 11 idag av att pappa kom upp och sa att jag skulle städa ur rummet där nere.. så gjorde sen åt jag lite lunch och fortsatte tills vi fick främmande. Fikade lite och nu på kvällen har vi ätit tomtegröt som mamma säger..
Nu sitter jag och väntar på Sabbe som förhoppningsvis kommer snart sen hoppas jag på att jag får följa med henne hem och sova där inatt. Har vart en sjukt jobbig dag av personliga skäl, tårarna har runnit i princip hela dagen. Tur jag har min älskade vän att prata med! Älskar dig Emma♥
Sitter just nu och njuter av att titta på frans som myser i min säng & pratar med emma.
Får se när jag hör av mig, hejdå

hoppas ni har haft en mysig advent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback