M-22.46


Idag efter skolan åkte jag direkt hem till syster min, sen till Rusta för att kolla på tapeter men hittade ingen jag verkligen fastnade för så vi åkte till Bergnils istället. Blev heeeeeeeeelt förälskad i en tapet där. Köpte den inte men hoppas på att kunna göra det snart, får dra med mamma dit! Efter det så åkte vi hem till Sabbe igen och åt kladdkaka med glass och myste med katten. På fredagar måste man få gotta sig..
Sen ringde vi våran andra syrra och kollade lite om morgondagen då vi åker ner till henne i Stockholm, så blir en myshelg med systrarna ♥
Därav ni kanske förstår att det kommer bli så mycket bloggning imon, får se när på söndag vi åker hem. Men det visar sig.
Måste snart pallra mig i säng för vi skulle åka 8 imorgon så bäst att vara så utvilad som möjligt!
Ha en toppenhelg, puss & godnatt ♥
Föresten! Hur fan röstar svenska folket?! Helt fel person åkte ur, Moa Lignell ♥


den här ska bli en fondvägg resten ska vara i samma vit som den är i bakrunden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback