M-15.25

Hej kära läsare!
ni får verkligen ursäkta både min och emmas dåliga bloggning dom senaste dagarna. Men emma är sjuk.. Och jag har haft fullt upp med att umgås med min syster som kom i måndags.
I tisdags var jag, johanna & sabbe i borlänge och kikade runt. Fick med mig en stickad tröja hem.
Sen på kvällen så bytte vi julklappar, wiie.
Och igår åkte vi till rättvik för att hämta lite grejer johanna hade glömt hos sin mormor. Sen åkte vi till stan och gick där ett tag innan vi mötte upp sabbe och tog en fika på wayne's. Satt där och pratade om allt mellan himmel och jord i 2 timmar tror jag, mysiga dagar har det varit!
Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Blir nog en skön hemma dag tror jag.
Hör nog av mig lite senare, ha en bra dag ♥

Nu får du ta och bli frisk så vi kan träffas någon dag! Jag saknar faktiskt dig♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback