M-15.55

hejsan!
seg dag. vaknade tio över elva, en minut senare får man sms av emma. kliver upp tittar på några Andra Avenyn avsnitt innan vi åt lunch. Sen fortsatte jag att titta och nu har jag kollat fb, bloggar osv. Pratade nyss med mormor i telefon och myste med katten. Syrran är och rider så hon kommer väl snart hit. Så får se då om man kanske hittar på något med henne.
Blev inte att jag skrev något igår då jag vaknade 1 timme innan vi skulle vara hos min morbror som fyller år på torsdag, så var där och firade honom. Sen åkte vi och handlade och sen hem och laga mat.  Spelade lite kort med krilles tjej medans vi laddade över lite Andra Avenyn avsnitt. Sen gick jag ner och kollade på de långt in på natten. Finns ingen bättre svensk serie ♥
Tror jag ska upp och leta på mitt lucia linne så jag vet att jag har det tills på tisdag sen antigen städa mitt rum eller vänta på att sabbe. Får se hur jag gör, hör av mig senare puss

morbrors blåa tårta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback