M-16.38


vet att jag varit urusel på att blogga men håller just nu på förfullt med mitt nya rum, så direkt när jag kommer hem från skolan sätter jag på mig "målarkläderna" och går upp och målar tillsammasn med min underbara syster som är så snäll och hjälper mig! Och snart är det klart, måste bara vänta på tapeterna som skulle ta 2 veckor på sig eftersom dom fick lov att specialbeställas från Frankrike suck!
Igår efter lucian på bruket så gick jag hem och direkt gick jag upp för att måla. Sen vart det middag innan vi åkte in till mormor och morfar som vi lussade för, haha. Sen åkte vi hem och då målade jag lite till och tog en dusch innan jag fick krypa ner i den efterlängtade sängen.
Skolan idag gick faktiskt ganska fort, och tur är väl de! Efter skolan tog jag bussen hem direkt, tog med mig en macka upp och ja... MÅLADE, hahaha. Nu har jag kollat massa bloggar och facebook medans färgen torkade. Så nu ska jag upp och måla en sväng till... ååh längtar tills det blir klart!
Hoppas på att jag kommer ihåg och orkar skriva ett inlägg senare ikväll,
hej så länge! ♥
Slänger in ett inlägg om hur rummet ser ut nu om ett tag tänkte jag.

våran lilla stjärngosse, haha så söt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback