M-18.13


Jag säger bara de, äntligen!
Skolan gick ovanligt fort idag, undra om de är undermedvetet för att man vet att det är sista skoldagen?
Efter skolan åkte jag i alla fall hem, pratade lite med pappa innan jag gick upp och målade det sista på hyllorna. Så imorgon blir det nog att städa ur rummet och flytta upp alla grejer, om min syster kommer och hjälper mig vill säga... 
Efter jag hade målat så gick jag ner och åt för jag var så hungrig, sen myste jag ner mig framför datorn med mitt täcke. Har surfat runt lite på internet också. Pappa kom precis och frågade om vi skulle äta pizza idag, mums har varit sugen på det i flera dagar nu, hehe. Får se vad kvällen har att erbjuda, hör av mig sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback