M-19.14

Hej på er!
förlåt för att jag inte bloggade igår men direkt efter att jag hade kommit hem från stan/fg sååt jag sen satte jag på mig träningskläderna och körde ett litet träningspass. Så därför satte jag inte änns igång datorn. Tog en låååång varm skön dusch istället.
Ja efter att jag kom hem från konfan så pratade jag lite med min bror sen satte jag mig vid datorn. Har ätit lite och nu funderar jag på att ta en banan och dricka upp min energidryck från igår och slå på tvn en stund.
Vet att jag blir godkänd i både spanska & bild, härligt! Bildläraren hade nästan bestämmt sig för ett betyg men i sista sekund jag visade en bild som förmodligen kommer höja betyget. Så nu sitter en glad liten tjej  här  som vill gå på jullov!
Hörs imorgon, puss ♥

lyxshake i sommarvärmen, saknar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback