M-20.45

Hello!
Dagen började väl på botten, började med att drömma västa mardrömen, sen lyckades jag spilla o'boy på typ hela min tröja följt av att jag glömde min påse med badkläder i, på bussen och ramlade ute inför halva skolan för att de var så jävla halt.. haha lyckat..
Så direkt när jag kom till skolan fick jag lov att ringa till dalatrafik, suck. Tur att jag har mina underbara vänner som gjorde dagen till en mycket bättre dag än jag hade förväntat mig. kärlek till er ♥
Efter skolan åkte jag i alla fall hem och bar ner lite grejer. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Sitter och längtar tills imon då det är siiiiiiiiiista dagen i skolan, som säkert ingen missat vid det här laget. Får våra fösta betyg också, ska bli kul att se vad man får..
Ska väl fortsätta dampa i webben med emma och kolla runt lite. Hör av mig imorgon ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback