M-20.53

hejhej'
ber om ursäkt för att jag inte bloggat dom senaste dagarna. Men jag har inte mått så bra, depperiod.. Så jag hoppas ni har förståelse för det. Hatar sånna här dagar!
Idag efter skolan åkte jag hem till mormor & morfar en sväng sen kom mamma som kom direkt från Stockholm och hämtade mig. Så vi åkte hem sen satt jag och pilla på hennes nya telefon, avundsjuk, nej inte alls! Sen käkade vi lite och har precis varit ut och tittat på Sabbes nya biiiiil. Himla mycket nytt alla skaffar sig, haha.
Nu har jag inte tid att blogga längre. Måste ta tag och plugga järnet för imorgon väntar no prov & muntlig sak på engelskan.. Usch
Hör väl av mig imon när jag har kommit hem från skolan, hejdå


min gos ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback