M-21.38

Hello!
Missade precis bussen idag när jag skulle hem från skolan så fick vänta i typ en halvtimme på nästa. Sen tog jag bussen in till stan och hem till mormor & morfar. Fikade och myste med dom sen kom syster också dit. Gick vid kvart i sju för kl sju skulle min buss gå. Följde med sabbe och mötte upp en tjej som hade hittat hennes körkort, klanten hade tappat de på gatan s.u.c.k. Sen följde hon mig till bussen och jag åkte hem.
Gick direkt upp och pratade med min bror sen gick jag in och målade klart hyllorna.. & tog en skön dusch. Har även hunnit med att kolla lite bloggar och sånt.
Vill passa på att säga förlåt till alla som fick stå ut med en grinig mickan i princip hela dagen. Från skolan började tills jag åkte hem, ni är underbara. Hoppas humöret inte sviker mig imorgon också, för då är de äntligen fredag och sista riktiga skoldagen innan lovet ♥
För på måndag är det klassens dag så då ska våran klass, bada, käka godis och titta på film hela dagen! Och på tisdag är de terminsavslutning, heter de så? Skulle börja med grötfrukost på skolan sen uppträdanden där bla. vi i kören ska vara med och sjunga. Sen får vi våra betyg och sen slutar vi, 11.20 tror jag.. wiiiiie!
ääh säger godnatt redan nu, puss

grymt het, hehe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback