M-22.27


igår när jag äntligen kom hem från skolan så hann jag vara hemma i 5 min sen kom min syster och hämtade upp mig för skulle lämna en sak till våran bror i stan. När vi hade gjort de så åkte vi hem till mormor & morfar och myste. sen när jag kom hem satt jag typ och väntade på att saga skulle komma. Sen drog vi hem till henne och myste med popcorn och sagasjordnöttersmix?
Vaknade halv 11 imorse men saga ville sova mer så slog på datan och hann kolla facebook i 5 minuter sen ville hon också kolla.. haha
Drog i alla fall hem vid halv 1 sen åt jag och efter det satt jag och väntade på min syster skulle komma hit. Hon skulle sätta upp tapeten men blev inte så. Istället åkte jag med henne tillbaka till stan och var där med Saga, Malin & Panna ♥
Sitter just nu och pratar med lite härliga personer på skype. Får se hur länge jag orkar vara uppe, innan jag sover blir det i alla fall några avsnitt av andra avenyn
Godnatt

arkiv bild ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback