M-22.40


sitter här och pratar på skype, trevligtrevligt.
Vaknade 10 idag så gick upp och åt lite frukost i min ensamhet framför tv:n. Låg där och tröka tills det var dags att äta lunch sen tog jag en dusch och gjorde mig i ordning inför konfan. Var där till halv 5 ungefär sen följde jag och saga med emma till sin mormor innan vi traskade hem. Hahaha saga skulle putta på mig fart när jag stog på sparken i en nerförsbacke men lyckades såklart ramla...
När jag kom hem så väntade jag på min syster sen när hon kom så satte hon upp tapeterna, blev skitbra.
Nej nu ska jag sitta och vänta på att mamma ska gå och lägga sig så jag kan gå ner och ta lite saft, orkar inte gå ner nu ;)
Hör av mig antingen senare eller imorgon ♥

Älskar dig mest vännen! Finns alltid för dig i alla lägen, känns underbart att veta att jag har en vän som dig vid min sida! Du betyder så jävla mycket för mig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback