M-22.46

Hej!
har haft fullt upp hela dagen. vaknade halv 10 av att pappa kom in på mitt rum och frågade om jag skulle med till Borlänge för att köpa julklappar. Låg kvar till 10 sen klädde jag på mig, sminkade mig och åt lite frulle. Sen åkte vi först och hämtade Sabbe som också följde med. Handlade dom sista julklapparna, känns skönt att ha det gjort! När vi kom hem åt vi lunch och sen började vi städa ur rummet uppe och flytta alla saker från mitt gamla rum till mitt nya. Blev sjukt nöjd
Så det har jag hållt på med hela dagen/kvällen. Nu är det bara att plocka ur dom sista småsakerna ur mitt gamla rum sen flytta ner alla saker som var här inne innan.
Sitter alltså här uppe nu, tänkte kolla runt lite mer på bloggar och sånt innan jag lägger mig i sängen för att titta på några Andra Avenyn avsnitt ♥
Ni får bilder en annan dag på hur det blev ;)
Hör av mig imorgon om jag har tid, Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback