M-23.32


Nu tror jag att jag ska gå och sussa. Men först borsta tänderna och tvätta bort sminket och det vanliga! 
Jag och pappa gick ner till pizzerian och åt sen gick vi till affären och köpte lite godis och en tidning. Haha sen hamnade vi hemma hos en granne i 2 ½ timme kanske. När vi kom hem hade även mamma kommit hem. Har setat vid datorn sen dess, får se om jag följer med pappa in till stan eller kupolen imon för att handla lite julklappar. Annars ska jag tjata på sabbe att hon ska komma hit och hjälpa mig flytta wiiiie!
Känns så sjukt skönt att den sista riktiga skoldagen är avklarad och att jag även vet några betyg jag kommer få, är nöjd hittills men det återstår att se alla dom andra betygen på tisdag.
Ni får sova så gott, sovmorgooooooooooooooooon imorn dååå!!! ♥♥


minnen från förra vintern ®



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback