E -15.07


hejsan!
snacka om trött tjej här va? haha
huvudvärk har jag också, suuuuuuuuuuuuck! men så kan det ju gå när man är uppe halva natten och ligger på ett golv utan kudde.. ;-)

hade verkligen en superduper bra kväll igår!
alla sov över sen också fett najs.
visst vart det lite små tjafs ibland men annars var vi sams hela tiden :)
och det är de som är så bra med alla oss 6tjejer för alla funkar bra tillsammans.
iallafall så känns det som att jag är en stor fet köttbulle nu efter allt vi ätit hahahahah men det var det värt! fast ska nog försöka ut o gå lite senare ^^
typ vid 2inatt satt vi på en film först somnade panna sen becci sen låg mickan och försökte sova för hon skulle upp 10 för hon skulle till sin mormor o morfar.
filmen var typ slut 5 och då la sig dom andra o sov medans jag spelade lite spel på mobilen för jag var as pigg.. haha! sen vaknade mickan o vi låg o prata lite.
sen somnade jag vid 6 kanske men vaknade 9.18 så låg o väntade tills dom andra skulle vakna sen satte vi på en film och sen skulle panna dra hem så jag gick till min mormor en stund.

men nu ska jag åka och hämta hö till hästarna! :))
skriver mer senare och lägger upp massa bilder från igår!
PUSSSSS & hörrni tjejer ni ska veta att ni är dom bästa för mig. älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

så söööt du är gmn <3

2011-02-06 @ 19:44:57
Postat av: elinsundvik :)

du är så sjukt fin ! <3

2011-02-06 @ 20:25:34
URL: http://elinsundvikk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback