E -17.41

hej allra bästa läsare!

idag i skolan hade vi tema dag (alla hjärtans dag)
först hade vi mentorskap sen rast och gick tipspromenad då sen språk... spyr ju nästan! sen hade vi mat men åt inget.. efter ''maten'' var det lite rast sen film. min film var inge bra så jag satt ute och gick lite i korridorerna med becci för hennes film var inte heller bra.
sen fick jag sms av mickan att jag hade vunnit tipspromenaden, kom 1a av alla på hela skolan.. haha men dom hade lottat ut och då vann jag :D
fick geléhjärtan, två biokort 100kr på varje och sen låg det 3kondomer i varje biokuvär ^^
efter skolan drog jag till fg sen kom Markus efter ett tag så låg och kollade på tv en stund sen skulle jag hem vid typ kvart i 5.. suuuuuuuuuck!
sen har det inte hänt så mycket mer idag ,men det har varit en bra dag! :)
hur har eran alla ♥-dag varit ?

mitt pris:



haha (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback