E -19.21


har haft en toppen dag på stan med den andra halvan av bloggen idag!
har skrattat jätte mycket och har så sjukt kul :)
köpte 3plagg & godis + en vitamin well, mumsigt! & mickan köpte 1plagg och lite presenter till hennes mamma ( min mamma också ) för hon fyller år idag, grattis grattis :)
åkte från stan med 17.40 bussen & när jag kom hem åt jag lite sen fotade jag mina plagg jag köpt så det kommer upp i ett annat inlägg..
träffade även Lindabebi på stan ,sötnos hon är! gick & bah: men fett söt hon ääääääääääär! :O när vi hade sagt hejdå.. haha så jäkla fin tjej! :) <3



MUUUUUUUUUUUUUUMS



Kommentarer
Postat av: Linda

men sluuuuuuuta, :DDDD

du är så mkt sötaree hjärtat" :oo<333333

2011-02-22 @ 20:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback