E -19.52

tjena!
har vart med Mickan,Linn & Lindabebi idag :)
vi gjorde typ inget men hade ändå kul.. för dom stöttar mig så mycke genom allt så bara man är i deras närhet så mår man sjuuuukt bra! & jag kan verkligen vara mig själv med dom.
när jag kom hem gjorde jag pasta & skinksås så vart proppmätt.. är de fortfarande.
ska strax förflytta mig ner till soffan & kika på familjen annorlunda & smsa lite.. om jag får svar då. behöver verkligen få prata lite!
skriver lite mer senare för ska fixa lite innan tvn.
PUSSS
köpte en liten chokladkaka på fg innan jag skulle hem så den får följa med till tvn tycker jag... mumsmumsmums!



Kommentarer
Postat av: Linda

aw, emmabebi! <3

du är allt, du som stöttar mej genom allt älskling!<333

2011-02-28 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback