E -20.02


sitter här nyduschad & dunkar musik.. ska strax gå ner och lägga mig i soffan och glo på tv en stund! är rätt slut så jag somnar väl här om jag inte flyttar mig snart!
imorgon ska jag och mickan stå i caféterian igen för två i klassen hade ångrat sig så vi ställde upp att stå där.. mickan har bakat men vi hade inget socker hemma så kan inte baka!!!! :O
måste försöka få tag i mamma så hon får köpa så vi kan sälja toast ,annars får jag väl köpa något på affären och sälja där.. men mickan hade iallafall bakat.
men jag har ingenting att skriva igentligen så nu ska jag gå ner och fixa lite te och sen slänga mig i soffan och kolla om det går någon film på tvn.
hörs lite senare, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback