E -23.10


världens sämsta cambilder..

har bäddat rent sängen, kollat igenom min garderob & det finns inget snyggt alls där ..så drar förhoppningsvis till stan på tisdag med mickan! behövs verkligen.
men nu ska jag fixa lite grejer sen krypa ner i sängen & antingen läsa lite eller lyssna på musik en stund.. imorgon drar jag,mickan & becci iallafall till skolan med tidiga bussen.
GODNATT
föresten fixade upp halva min spegelvägg idag, det fattades två hållare så ska fixa det ngn dag.. men annars vart det jätte bra tycker jag! syns lite på bilden..



Kommentarer
Postat av: matilda

kan du lägga ut hur din spegelvägg ser ut? ;) <3

2011-02-21 @ 17:22:47
URL: http://matildalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback