M-21.55

hallå, sitter här och mumsar på lite godis och har allmänt tråkigt.
som sagt har vi vart i cafeterian nästan hela dagen, nice (:
idag efter skolan åkte jag och emma ner till fritidsgårde tills mamma kom, åkte snålskjuss med henne hem :D Sen har jag spelat lite Super Mario, ätit, tittat på tv och setat här (:

en liten kul sak är att vi fått flera komentararer från engelska läsare vilken är superkul (yy' så jag och emma funderar på att lägga in en sak så att man även kan läsa bloggen på engelska... vi får väl se hur det blir med den saken (:
nu ska jag gå och borsta gaddarna och lägga mig i min sköna säng och smsa lr ngt, har somnat tidigt i flera dagar nu o.O godnatt hörs kanske imon, inget coz för mig så ;)

love the pic ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback