E -18.27

hejsannnnnnnn'

kom nyss hem från stallet efter lite mocknig,sopning och sånt.
efter stallet gick jag & mamma vidare med dennis(vår hund)en bit sedan hem.
det är så skönt ute nu även fast det är minus grader!

idag i skolan var det väldigt segt, alla var trötta.
så vi fick saft och kakor på SOn bara för alla typ låg över borden ^^
sen hade vi idrott sista timmen och då hade jag + några till ont i magen,benen & hade inga saker med oss så vi gick ut och gick när dom andra åkte skridskor.
och då var det ett dike med en bäck som det var is på så jag gick på den men sjönk ner & fan vad jag och Felicia skrattade ..hahahahah :D
och sedan slutade vi ( 15.15 ) SUUUCK PÅ DE -.-
men imorgon slutar vi 13.00 och det ska bli sjukt skönt! för veckan har gått as segt.

men nu ska jag försöka få mamma att låta mig baka sen duscha.
pappa och bror min ska på innebandy sen så blir lite mys med mamma tror jag :)
PUSSSS så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback