E -19.34


förlåt för dålig bloggning idag!

men jag har pluggat,varit i stallet,pluggat hela dagen. så har inte haft tid till datorn alls nästan förutom att kolla fb lite ibland.. men det räknas ju inte :)
har varit duktig och bakat äppelpaj idag också & mmmmmm så gott de var.
men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch och sen kolla på solsidan sen efter det blir det att städa rummet lite som verkligen behövs!
men hör av mig lite innan jag ska sussa.

föresten så är mickan sjuk och jag tror hon kanske inte kommer till skolan imorgon så hon får krya på sig så mycket hon bara kan tycker jag! ♥
men därför har hon inte bloggat för att hon är sjuk.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback