E -20.05


asso jag orkar verkligen inte skriva när jag kom hem.
förlåt!

efter jag hade varit på sjukhuset idag så drog jag till fg & kollade på eclipse med dom allra bästa, så myyyysigt det var ! ♥
föresten jag & älskling har varit tillsammans i 4månader idag! :')
han är fan det bästa i mitt liv & jag kan inte vara utan honom, så är det bara!♥
sen åkte jag iallafall hem runt 5tiden och kollade på tv, sen åt jag middag.
sen fortsatte jag kolla på tv (det var ju lilla jönssonligan duvet) haha!
men nu ska jag ut & gå lite med vovven.
ska börja träna lite mer känner jag och inte vara den såkallade ''soffpotatisen'' hela tiden..
hör av mig lite senare ikväll !
PUSSSssSSsssSSssSs

gammalbildirepris ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback