E -20.30

hej sötnosar!
har haft jätte roligt idag .. i skolan,efterskolan och ah :)
haha vi hade skridskor på idrotten och jag suger verkligen på det även fast jag gått på bandy i 2år men jag har inte stått på ett par skridskor på 1 & ett halvt år så.
efter skolan åkte jag,johan & mickan till stan och träffade Maja och Linnea,Becci och Jeanette och några borlänge pojkar... hmmm kul? nae .. så jag,mickan och johan åkte hem vid 4 och då åkte jag till fg och var där i 12minuter sen åkte jag med pappa hem och lagade creps & firade mamma lite :)
hon fyller år idag faktiskt! grattis ♥

imorgon i skolan har vi TEMADAG.. typ nå handikapp ? haha
alltså inte vårat vanliga shema vilket är sjukt skönt för då har vi as tråkiga lektioner! :)
vi skulle ha handikappidrott sista timmen ? undra vad vi ska göra då.. haha
och sen ska vi kolla på film, vilket är najs ! hoppas det är någon bra film :)

men nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite! så hör av mig lite senare
föresten det kommer en outfit innan jag duschar så den kommer alldeles efter dethär inlägget om det inte går seeeeeeeeegt att ladda upp bilder!
bajbaj så länge! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback