E -21.48



efter dom där komentarerna jag fick så tyckte jag att jag inte hade något att göra här på bloggen. jag hade lagt ner tid & försökt gjort något positvit.
men fick ju skit för det!
men istället så ska jag strunta i alla komentarer som ni vill att jag ska ta åt mig & må dåligt av... för det finns ju iallafall några som verkar tycka om bloggen & vilja läsa den!
så jag ska börja igen efter någondagspaus bara.
hoppas ni tycker det verkar bra!

& föresten du som skrev komentarerna, kan säga att vi spårat upp ditt ip nummer nu så vet vilken stad du bor i :) & det blir nog inte så svårt att lista ut resten sen.

fick iallafall jätte söta komentarer av Linda,Mia & Millan!
tack för ni bryr er tjejer.. det betyder tjejer.


hör av mig innan jag ska sova igen
så lateeeer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback