E -22.35


idag har vi gått i skolan till 15.15 ,vilket inte va så kul för jag var as trött & hade magont hela dagen också.. men försökte ha humöret på topp ändå.
plus att jag & Jeanette spelade eller ''spelade'' på musiken (elevensval) haha det va as najs :)
när skolan var slut åkte jag hem direkt och åt lite sen tvn och sen gick jag upp till stallet vid halv 7 och mockade,borstade hästarna & red en sväng, super mysigt!
sedan hem och kolla på familjen annorlunda klockan 20.00 och efter det vart det duschen!
nu sitter jag här och ska nog snart börja plugga lite.. gjorde engelskan igår så har typ So,Sv,Biologi,Idrott,Musik,Matte,lite engelska sen säkert nå. PLUS att vi har NOprov på fredag och SOprov nästa fredag.. kuuuuuuuul. fast ne.
och varför vi fått så mycke plugg är att vi har hemstudier tisdag-onsdag alltså vi ska jobba hemma i två dagar, vilket ska bli skönt!
och om jag gör klart det mesta nu så kanske jag blir klar imorgon och då kan jag ju göra något annat på onsdag? haha hängde ni mer ? ;)
jaja skriver lite mer senare.. pusssss




Kommentarer
Postat av: linda

sötnossssss<3

2011-02-01 @ 14:30:54
URL: http://murmanlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback