E -22.36


hej kära blogg läsare! ♥
sitter här och väntar på att nagelacket ska torka så jag kan plocka ihop lite på rummet sen sova, men först så ska jag käka upp min äppelpaj :) hehe.
känner mig faktiskt väldigt duktig för jag har faktiskt pluggat nästan hela dagen! och man blir verkligen trött kan jag säga er.. har pluggat matte nu på kvällen, nästan två sidor. sen lite svenskaläxa men är inte klar med den än.. ska finslipas lite på den tror jag!
sen har jag engelska jag ska kolla igenom innan jag somnar också.
men hör av mig någongång imorgon för nu måste jag börja fixa lite här så jag kommer i säng någongång för är verkligen jätte trött!
nattinatti

där hade den precis kommit ut ur ugnen!
och nej det är inte brännt, det är kanel :)


Kommentarer
Postat av: Linda

finasteeeeeeeeeee :D<3

2011-01-24 @ 14:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback