E -20.01


Mitt namn är Emma Marie Elisabeth Danielsson & jag är född 97-05-17.
Jag är en tjej på 13år.. fyller 14 den 17maj.
Jag är en glad,flummig och snäll tjej tycker jag själv.. jag är 1.69lång & -vikten vill jag inte skriva. jag har brun/rött långt hår. Jag har blåa ögon fast vill ha bruna.. :/
Jag brunkar sminka mig nästan varje dag och då använder jag foundation,mascara & läppglans inge märkvärdigt eller något sånt. haha

Jag hjälper mina vänner & stöttar allt vad jag kan för jag verkligen hatar när någon av mina närmsta mår dåligt. Då mår jag också dåligt.
Enligt mickan är jag en väldigt seg människa haha. hon tycker att jag går så segt hela tiden... men jag måste ju liksom få ta det lungt ? ^^ & det är hon som går fort!
Jag
ÄLSKAR discon... liksom få dansa av sig alla bekymmer och bara ha roligt. Men ändå så älskar jag också att bara ta det lungt och ha typ som hemma kvällar med godis,läsk & film.. & det är också väldigt mysigt när man har sina kompisar med då man kan prata och mysa i flera timmar tillsammans.

Familj: Jag har 1bror,en mamma & en pappa som jag bor tillsammans med i en by utanför grycksbo ungefär 5km bort, som är ganska jobbigt för alla kompisar bor i gryckso,bjurs,falun.. men har iallafall becci här i byn fast vi bor ungefär 2km från varandra men det är inget att gå fram & tillbaka från varandra! :)
Husdjur: ja, jag har 1hund som heter Dennis,3katter som heter Bamse,Pussy (min bror valde namnet -.-) & Elvis sen har jag även en häst... en islänning :) vi har 2till eller min moster har dom.. i ett stall som ligger några hundra meter från mitt hus.

Jag gillar/tycker om: det jag gillar är att jag har väldigt många vänner.. har nog nästan aldrig varit själv eller hur man ska säga, har alltid haft någon att vara med! Jag har ganska lätt för att få vänner också.
Jag gillar också att sova länge,vara med kompisar,pojvännen.. då trivs jag som bäst! 
sen älskar jag bara att shoppa kläder, omg ! :D

På vardagar går jag i skolan (bjursåsskolan) det är en väldigt bra skola.
man har mycket vänner och man har väldigt roligt när man väl kommer dit! skrattar med kompisar,går till affären,sitter i caféterian och pratar & chillar helt enkelt.
Efter skolan brukar jag spendera min tid mest med min pojkvän eller med mickan & det har blivit lite mer becci nu på sista tiden också.. och det är väldigt roligt.
När jag kommer hem på kvällen så gör jag inte så mycket, sitter här och ruttnar haha.
[ klicka på bilderna för att få dom större]
emma genom åren..


<-- jag,becci-->




såg vindögd ut på bilden av blixten så fick lov att strycka över.

Om ni vill veta något mer om mig så komentera gärna så ska jag försöka skriva lite mer för visste inte riktigt vad ni ville veta så skrev lite av varje! :)
& sen bjöd jag ju på lite bilder från olika åldrar på mig.





Kommentarer
Postat av: Linda

sjukt söt som VANLIIIIIIIIGT! <3333

asså emma, jag älskardej grymt! (L)

min stjärna !

2011-01-18 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback