E & M -21.07



SVAR:
emma:
1. jag kan nog inte välja vilken som var min bästa julklapp faktiskt! alla var lika bra.
2. hmm det är nog när jag träffade mickan faktiskt! :)
3. vara med pojkvännen,vara med mickan & andra kompisar,shoppa.

mickan:
1. min bästa juklapp är nog en lite privat sak ;)
2. känner dsm som emma där faktiskt!
3. killar, vara med emma och alla andra kompisar, shoppa, spendera tid med min storasyster!

SVAR:
emma: jag tror det här är till mig faktiskt..
ja, jagvet faktiskt inte varför men jag skulle kunna tro att jag är så pepp på denhär bloggen just nu & bara vill ta all tid på denna blogg!
men visst skulle jag kunna lägga upp lite mer bilder där! :)

SVAR:
1. det var faktiskt båda som ville! :)
2. alla minnen vi har tillsammans är roliga, vi hittar alltid på något nytt & roligt! :)
3. emma: jag sminkar mig nästan alltid när jag ska till skolan & håret tupperar jag lite,sprayar & sätter upp luggen med en hårnål.
mickan: förut sminkade jag mig nästan aldrig men nu gör jag de (: håret görs lika här.
4. emma: det har varit många bra dagar... som alla dagar med mickan! & när jag blev tillsammans med Markus!
mickan: jag vet inte om jag heller har ngn speciell dag... men alla sommarlovs kvällar/dagar nere vid tansen med emma och brudarna var sjukt najsiga!
5. emma: liksom det har varit många dåliga stunder 2010 men det vill jag inte ta upp på bloggen tyvärr :/
mickan: stunder jag inte heller vill ta upp på bloggen, personliga saker!
6. emma: jag skulle nog inte vilja ändra på något..
men om jag fick spola tillbaka tiden så vill jag nog spola tillbaka till 6an,faktiskt .. saknar alla :/
mickan: just i detta ögonblick kommer jag inte på ngt jag skulle vilja ändra på...
och om jag spola tillbaks tiden skulle jag nog spola tbx till småttingtiden, man hade inget att bekymmra sig för, man slapp all skit!

SVAR:
ja, det vi :) när vi har tid vill säga! :)

SVAR:
Ofc ;-)

SVAR:
jadu... mitt shampo & balsam jag använder är Elvital Nutri-Gloss inget märkvärdigt direkt haha! sen till kroppen använder jag Dove Body Lotion Fresh.
liksom inga märkvärdiga grejer men för mig funkar det toppen! :)

SVAR:
emma: mitt favortit plagg är nog lackthigts & någon skön tröja.
eller om det ska vara chill outfit så är det någon stor tröja & mjukisbyxor!

mickan:
tights lr mjukisar och ngn skön tröja ;)

SVAR:
emma: jag är medlem på bilddagboken,msn (om det räknas) & ska snart skaffa fb.. ska bara byta e-mail först för är så trött på den jag har! & såklart blogg.se :)

mickan:
facebook, bilddagboken, msn, blogg.se ;)

SVAR:
1. vi umgås ungefär 4-6 dagar i veckan :)
2. det är olika men som mest denna vecka 25st!
3. vi tycker om att vara med varandra så när vi inte är så kan vi kolla på varandras inlägg och bli glada..
& vi gillar att ta kort,skriva & fixa tillsammans ! :)


som ni kanske märker är vi ganska lika varandra,
men så blir man om man snart vart tsm i 13 år.. vi ÄR systrar ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback