E -01.32


Nu ska jag gå och lägga mig i min nybäddade säng som ser hur frestande ut som helst! Har ganska ont i ryggen sen vi sovit i husvagnen & är trött som jag vet inte vad. Äntligen MIN säng! Men har varit jätte mysigt att sova med Mickan ♥ Så ska inte klaga för mycket nu.

Skriver någongång imorgon, vet inte hur det blir med bloggningen för ska väl sova ut,äta frukost,chilla lite sen runt 5 ska jag och kanske Mickan vara i stallet och hålla hovslagaren sällskap. Så har fixat ett tidinställt inlägg med det jag köpte. Sen drar vi hem till någon av oss och tar det nog lugnt ett tag sen runt 9-10tiden imorgonkväll ska vi ner på parken somsagt.
Men ska se till att fixa något inlägg imorgon iallafall !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback