E -12.16


Anonym
om
E -23.18:
Jag skulle gärna vilja se lite mer outfit's och läsa vardagen är roligt.. Kan du inte fråga om du får fota bröllopet du ska på? Skulle vara verkligen roligt att se! Men just nu kommer jag inte på så mycket jag vill läsa om, det där med att ni röstade på hur dåligt och bra filmerna var tyckte jag var bra! Blev väldigt sugen på den Emma såg. Kanske Shampoo & Balsam, smink, kläder kanske lite sådant skulle vara intressant att läsa.
Kommer inte på något mer just nu!
Peace out ;)

Svar; Okej, det kan vi fixa! Kan lägga in en outfit redan idag faktiskt!
Och på bröllopet så ska jag fota, det är redan bestämt. :) Och va roligt att du gillar det där med filmerna, när vi sätter betyg och sådant.
Shampoo,balsam,smink,kläder kan vi fixa någon annan dag! Eftersom vi ska sova hos Saga inatt, men jag kan börja lite smått imorgon.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback