E -13.16


Kom hem för en timme sen kanske och sen dess har jag packat upp, laddat in bilder och redigerat dom lite. Och nu tänkte jag skriva ett inlägg om gårdagen/natten ;)

Igår när jag kom till gbo packade jag upp,tittade på tv och smsade. Jag och Saga skulle träffas så vi möttes vid tempo och köpte munkar & klubbor sen gick vi till tansen och badade i 2timmar tror jag. Sen gick vi hem klockan 8 för Saga skulle äta och då gick jag hem och värma en pizza i ugnen och så länge fotade jag lite blommor. Sen åt jag och sen kom Saga och efter de drog vi ut på byn med kameran :)

Vi gick runt lite och tog kort, sen skulle vi till tansen och helt plötsligt:
*hör världens ljud*
Jag: Ofta det är en bildväg där?
Saga: O.o ofta?
*vi hör att en bil kommer ner för backen så vi springer tillbaka och kollar. Då kommer en lastbil AS FORT efter oss.. de va as läskigt haha
Jag: Saga spriiiing!
*sen stannade vi där man går ner till tansen och då åker lastbilen ½meter ifrån mig,riktigt fort!

Sen gick vi ner till tansen efter många ''om & men'' haha. Fotade lite sen runt 11 gick Saga hem och då träffade jag babe som jag inte sett på jätte länge så han följde med mig hem och kollade på tv.. sen vid 3 cyklade han hem... och jag gick och la mig direkt.
Sov till 10 imorse, gick upp åt frukost,diskade,kollade till kaninen och kollade på tv.
Sen kom min moster + familj hem så vi åt lite choklad sen kom mamma och pappa & hämtade mig.. sen har jag inte gjort så mycket mer.
Hoppas ni orkade läsa haha!



Kommentarer
Postat av: Linda

så underbart vacker <3

2011-07-10 @ 16:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback