E -14.30

Har inte kunnat blogga tidigare för jag har haft fullt upp!
Vaknade runt 11, gick upp åt frukost & började packa lite och klädde på mig. Sen åkte jag & mamma och pantade lite flaskor & burkar,handlade och sen åkte vi till min mormor och hälsade på lite :)
Åkte hem runt halv 2 sen packade jag ner allt i min resväska och ätit lite godis ,shhhh haha. Sen satte jag mig här och väntar just nu på att det ska bli varmvatten så jag kan duscha! :)

Och sen när jag har duschat ska jag leta lite kläder eftersom nästan allt är i resväskan ;) Och senare ner till gbo för att träffa lite efterlängtade personer.
Sen ska jag väl hem i tid och packa det sista. Men skriver senare ! :)

Tog denhär bilden i förrgår vid 02.30 tiden. Så sjukt fint + att bilden inte är redigerad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback