E -14.51


Har nyss ätit lite hallonpaj som jag bakade imorse, gottgottgott!
Innan det har jag kollat på film,gått till hästarna och försökt fått in shettisen i hagen.. vilket inte gick så bra så jag sket i det, för hon kommer in själv också.

Och just nu sitter jag och funderar lite... vet inte om jag vill färga mitt hår mörkt igen, eller ha kvar den hårfärgen jag har, iallafall nu över sommaren för det bleks väldigt mycket.
Vad tycker ni ?

Vet att det inte är dom nyaste bilderna jag har, men orkar inte leta..




Kommentarer
Postat av: Linda

hmm........... du är fint i både och ju :o

2011-07-03 @ 14:59:45
Postat av: sara

jag gillar ditt hår

2011-07-03 @ 20:51:37
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska ha det så som du har nu! :)

2011-07-05 @ 23:01:21
URL: http://E

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback