E -17.08


Har ingen lust att blogga alls... men gör det för eran skull!

Idag vaknade jag runt halv 10, gick upp åt frukost,klädde på mig sen åkte vi till någon tomt där dom sålde grönsaker osv. Köpte även glass där hihi.
Sen åkte vi mot Visby och shoppade! Hittade ett par shorts, ett linne och en bikini!! :) Kommer bilder på allt jag köpt när jag är hemma :)
Sen åkte vi hem och gjorde vofflor. Och sen gick vi ner till stranden, en sista gång :( Åker ju hem imorgon och vill verkligen inte de!
Sen gick vi hem och plockade ihop lite så vi slipper göra allt imorgonbitti. Och nu har farmor börjat duscha sen tänkte jag hoppa in i duschen! För vi tänkte gå på resturang ikväll, eftersom det är sista kvällen här.. och då vill vi ju äta något ''finare'' haha ;)
Hör av mig senare när jag är hemma eller något sådant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback