E -20.22

Igår var blogg.se konstigt, såg inte inläggen.. så jag satte igång en film och myste lite. Honey hette den, en dansfilm! Den va faktiskt väldigt bra :)
Men hann inte se klart dom 20minterna som var kvar på filmen för det hände en sak.. så gick till min säng skakandes & gråtandes, kunde nästan inte andas. Somnade väl runt 4.

Vaknade vid 10, åt frukost,borstade tänderna osvosv.
Åkte till Sågmyra & kollade skor till jag ska ha på bröllopet, hittade två st! ( ni få se i ett annat inlägg )  sen åkte vi till farmor & sen vidare till Avesta. När vi kom dit åt vi sen åkte vi ner på stan och provade klänningarna ! Dom va jätte fina & jag tror det kommer bli hur bra som helst :)
Efter vi hade gjort det gick  vi på stan och jag hittade ett linne  ( ni få se sen ) Efter vi hade gått på stan åkte vi tillbaka till min faster sen hem. Påvägen hem stannade vi och köpte världens största glass typ? Både med mjukglass och glasskulor? F-n va mätt man blev?! :O
Sen åkte vi och lämnade farmor sen till affären och efter de till mormor.
Men ska fixa inlägget med köpen nu, ska bara fota och sen lägga in dom :)



Kommentarer
Postat av: Linda

finaste älsklingen <3

2011-07-05 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback