E -20.55


Har precis kommit ut ur duschen, skönt va det!
Älskar verkligen att duscha...

Och varför bloggningen var så usel igår var för jag åkte ner till gbo runt 5 och var där med Panna,Saga & Manlika sen sov vi över. Köpte godis och sånt sen cyklade jag hem på 10minuter (haha stolt tjej*) sen åt jag packade grejer sen cyklade jag ner på 10min. Så var väl i gbo runt halv 12 eller något.
Tjejerna mötte mig sen gick vi hem till Saga och åt chokladmuffins,chips,ostbollar & massamassa läsk. Haha vi hade ostbollskrig också hahahaha usch!  Chillade sen skulle vi bada vid 5 på morgonen men då la sig Manlika & Saga medans jag och Panna satt och kollade på massa american funniest home videos eller vad de heter, vi satt och as garva åt ingenting typ. Så la oss runt 6 sen vaknade vi 12 och gick ner & åt frukost vid halv 2. Sen åt vi popcorn och såg på film. Och sen gick vi till Manlika's gamla lägenhet för hennes mamma bjöd alla på thaimat så vi åt oss proppmätta sen gick vi till tansen och va där till 8 sen åkte jag hem och duschade.



Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste! <3

2011-07-03 @ 09:31:58
Postat av: Linda

finaste! <3

2011-07-03 @ 09:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback