E -21.04


Kom hem för en timme sen eller något. Hade en super mysig kväll i gbo med Mickan, gick ner och köpte choklad & klubbor sen gick vi och satte oss på en sten och åt de.. sen vart vi törstiga så gick & köpte läsk sen till skolgården och myste.
Och sen smsade Saga & frågade om vi ville med till tansen och bada med hon & Manlika.
Så vi följde med ner och kollade när dom skulle bada, först åt vi kladdkaka dom hade gjort haha.
Sen stog vi och kollade när dom badade. Och vid 8 åkte jag hem.. efter många stora kramar av tjejerna! Fasen vad jag kommer sakna dom.
Men nu ska jag chilla lite, skriver sen.
Jag fattar inte att du kan vara så inåthelvetes dum.
Känns så hopplöst, jag menar de. Fyfan. Jag vet inte vad jag ska göra.
Trodde verkligen på dig. ÅÅÅÅÅÅÅH! Är det meningen att man ska vara ledsen när man ska bort på semester eller? NEJ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback