E -21.20


Har inte kunnat höra av mig tidigare! Men kan berätta lite kort om allt som vi gjort hitills.

Vi åkte till gbo rund halv 2 igår natt och mötte farmor & farfar sen åkte vi ner mot nynäshamn (tror det hette så) vilket tog flera timmar och sov bara en timme under resan.
Sen när vi kom fram dit satt vi i bilen i 1h och sen släppte dom in oss på båten, vart typ kaos där för alla skulle köpa frukost osv. Och sen satte vi oss och vi SATT LÄNGST FRAM!!! FETT CHILL haha. Man hade ett nummer där man skulle sitta.
Gick väl runt på båten och tog kort osv.
Efter 3h ungefär så var vi framme på Gotland, åkte ur båten sen hämtade vi nycklar till stugan och åkte hit. 8bäddars stuga så jag fick ett eget rum med två sängar så kan ha dubbelsäng om jag vill.

Sen åkte vi och handlade lite,åt och gick ner på stranden och solade & badade. Sen somnade jag på stranden 1h ungefär så har sovit 2timmar sen i förrgår haha.
Efter vi legat där i flera timmar köpte vi lite fika sen gick vi till stugan,fikade och dom andra duschade. Sen drog vi på oss kläder och åkte till stan. Gick runt där helt yr för va så trött + ont i magen. Sen åt vi på någon resturang och alla åt plankstek. Alltså jag tvingade i mig halva sen var det verkligen tvärstopp!

Sen åkte vi hem, fixade internet & la mig här.
Intresant va? haha.. nej men jag ska lägga upp massa bilder när jag är hemma igen :)
Nu ska jag prata lite på skype, pusss.

Föresten, imorse på båten runt 08.30 så smsade jag Mickan för att hon skulle vakna, för trodde klockan va typ 5 på eftermiddagen! Tiderna känns jätte konstiga ;o



Kommentarer
Postat av: Linda

va roliiiiigt :D

saknar dej <3

2011-07-18 @ 08:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback