E -22.05


Har nyss tagit en dusch, dock en kalldusch..... typiskt.
Sen gjorde jag en kopp med te,mums!

Kvällen i gbo började's med att jag och Becci cyklade direkt till Tempo & köpte munkar med hål i shalalalalaaa & glass sen drog vi till tansen och myste lite med Anki,Åsa,Pytte & Putte ( 4st störande ankor som vi råkade mata lite haha ) sen badade vi en timme kanske. Och sen upp och sola direkt,lyssna på musik & prata.

När vi hade legat där ett tag så cyklade vi runt på byn och stannade vid fotbollsplan och lekte i vattenspridarna och då kom Markusälskling :*
Haha becci vred vattenspridaren mot mig så vart helt piss blöt, men kul va de ! :)
Kom hem helt iskall och tog en dusch,rakade benen och gjorde mig fräsch.
& nu sitter jag i Markus t-shirt och stickade knästrumpor, såååå skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback